HRM & Salaris
Ondernemen is een uitdaging, werkgever zijn is een vak. Uw medewerkers zijn niet alleen bepalend voor de effectiviteit van uw organisatie, maar ook een kostbaar en complex onderdeel van uw bedrijfsvoering.
Personeelswerk is veel omvattend. Als werkgever krijgt u niet alleen te maken met personeel werven en selecteren, waarderen en administreren, maar ook met verplichtingen van de overheid en afspraken met uw medewerkers. Daarnaast vragen arbeidsongeschiktheid, ziekte of conflicten veel van uw aandacht en tijd. U investeert in scholing, training en ontwikkeling van uw medewerkers en zo zijn er nog meerdere zaken te bedenken waar u als werkgever behoefte kunt hebben aan praktisch advies en doelgerichte ondersteuning. We helpen u bijvoorbeeld met het opstellen van arbeidsovereenkomsten, loonkostenberekeningen per werknemer en loonkostensubsidies. Of in uw contacten met de UWV bij ziekte van een van uw medewerkers.
Complicerende factor is de voortdurende veranderende wet- en regelgeving. Is er binnen uw onderneming niet full time aandacht voor personeelswerk, dan is het vrijwel onmogelijk om alle veranderingen bij te houden, laat staan toe te passen in uw dagelijkse personeelsbeleid. Uitbesteden kan dan een verstandige investering zijn.
AAB Finance heeft ruime ervaring met personeelsadviezen en -ondersteuning aan het MKB. Niet met theoretische beschouwingen, maar met praktische ondersteuning.
Voor de salaris en HR management werken wij met een volledig digitaal en 24/7 online HR-salarisadministratiepakket.
Wij helpen u graag met onze salaris- en personeelsadviesdiensten. Neem vrijblijvend contact met ons op.